Veelgestelde vragen

Is er iets niet in orde met je boeken of leermiddelen? In sommige gevallen kunnen de veelgestelde vragen op deze pagina je verder helpen. Mocht dit niet het geval zijn, meld dit dan via MijnLeermiddelen.
 

LEVEREN


De ISBN nummers op de pakbon zijn anders dan het ISBN op de kaft van het werkboek. Heb ik wel de juiste werkboeken ontvangen?
Het gaat hier om werkboeken waar een digitaal leermiddel bij hoort. Het digitale leermiddel staat voor je klaar in de elektrische leeromgeving (ELO) van je school. De door jou ontvangen werkboeken zijn correct, maar ze zijn uitgeleverd op het combinatie ISBN waarop LS de leermiddelen dient te bestellen.
 
Eén of meer boeken zitten dubbel in het pakket, terwijl ze op de paklijst maar één keer voorkomen. Wat kan ik met de te veel ontvangen boeken doen?
Onze excuses voor het ongemak. Wil je het dubbel geleverde boek of de verkeerd geleverde boeken op school inleveren samen met je naam en leerlingennummer? De LS zorgt ervoor dat de boeken op school worden opgehaald.
 
Op de pakbon staan geen boeken voor een vak dat ik volg. Ontvang ik die boeken nog?
Ga naar je leermiddelencoördinator en geef door voor welk vak geen boek(en) op de pakbon staat/staan. Deze geeft dit door aan ons. Er zijn ook vakken waar geen boeken worden gebruikt. Vraag dit na aan je docent of mentor.
 
Ik heb een beschadigd boek ontvangen en ik kan er niet mee werken. Hoe kan ik het inwisselen voor een ander/nieuw boek?
Je leermiddelenpakket wordt met zorg samengesteld. Mocht je onverhoopt toch beschadigde boeken hebben ontvangen, maak dan een servicemelding. Via het menu "Leermiddelen" > "Servicemeldingen" kun je een melding maken.
 
Ik heb maar een gedeelte van mijn pakket ontvangen. Krijg ik de rest nog?
Het kan zijn dat jouw boeken niet allemaal op voorraad waren. In dit geval zul je nog een aanvullend pakket ontvangen. Dit is te zien op de pakbon die je in je boekenpakket kunt vinden.
 
Ik heb geen pakbon bij mijn pakket. Kan ik die ergens digitaal inzien?
Via het menu "Bestellingen" > "Mijn leveringen" om je pakbon(nen) te openen en in te zien.
 

 

BETALEN EN FACTUREREN


Ik heb mijn boeken ingeleverd op school. Toch krijg ik een factuur voor niet ingeleverde boeken. Hoe kan dat?
Er is gevraagd om een foto te maken van je ingeleverde/in te leveren boeken. Stuur dit als bewijs naar voila@vocampus.nl zodat we deze vraag in behandeling kunnen nemen. Vraag daarnaast aan school of zij dit hebben doorgegeven aan ons.
 
Ik heb een betalingsherinnering/aanmaning ontvangen, maar ik heb al betaald. Hoe kan dat?
Het kan zijn dat de betaling en de herinnering/aanmaning elkaar hebben gekruist. Stuur een mail naar voila@campus.nl met je betaalgegevens/bewijs van betaling.
 
Ik heb een factuur voor niet ingeleverde boeken ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Controleer of je al je boeken hebt ingeleverd of dat je wellicht nog een boek thuis hebt liggen. Heb je het boek toch nog thuis gevonden ga dan naar je leermiddelencoördinator. Deze neemt de beslissing over de factuur.
 
 

INLEVEREN


Welke boeken moet ik aan het einde van het schooljaar weer inleveren?
Via het menu "Leermiddelen" >"Inleverlijst" kun je jouw inleverlijst inzien. Hierop staat welke boeken je aan het einde van het schooljaar weer dient in te leveren. 
 
De boeken die op mijn inleverlijst staan kloppen niet/staan er dubbel op. Wat moet ik doen?
Lever de boeken die je hebt in zoals je gewend bent en maak een servicemelding, zodat wij voor je uit kunnen zoeken of de boeken onterecht op jouw inleverlijst staan.
 
Ik ben te laat met inleveren. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik tóch mijn boeken kan inleveren?
Heb je je boeken niet op tijd in kunnen leveren? Tot 1 week na de inname kun je je boeken nog inleveren bij de administratie van je school. 
 
Stop je inleverlijst bij dit pakket, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is. Als je geen inleverlijst hebt, voeg dan een briefje met je naam en leerlingennummer toe aan het pakket.
 
Bij het online inleveren van mijn boeken lukt het uploaden van de foto niet, wat kan ik doen?
Stuur een e-mail naar voila@vocampus.nl met daarin:
* Je leerlingennummer & naam
* De foto van je boeken
 
 

BESTELLEN


Ik wil graag een tweede pakket/extra boek. Hoe kan ik dit regelen?
Dit geef je door aan de leermiddelencoördinator op school en die zal ervoor zorgen dat je een tweede pakket ontvangt.
 
Ik mis een boek in mijn pakket. Hoe kan ik het bestellen?
Je leermiddelenpakket wordt met zorg samengesteld. Mocht je onverhoopt toch een of meerdere boeken missen, maak dan een servicemelding. Via het menu "Leermiddelen" > "Servicemeldingen" kun je een melding maken.
 
Ik ben een boek kwijt en ik wil een nieuw exemplaar. Mag ik een nieuw boek bestellen?
Geef dit door aan de leermiddelencoördinator op school en die zal ervoor zorgen dat je een nieuw boek ontvangt.
 
 

DIVERSEN


Wie is de leermiddelencoördinator op mijn school?
Stel deze vraag aan je mentor/een docent/bij de receptie.
 
Ik wissel van vak. Wat moet ik met de boeken doen die ik niet meer nodig heb? En hoe kom ik aan de juiste boeken?
Als het goed is, is dit bekend bij de administratie van de school. Jij hoeft hier zelf geen melding van te maken. De boeken die je niet meer nodig hebt, lever je in met je naam en leerlingennummer bij de receptie van de school.
 
Ik ga verhuizen. Wat moet ik met de boeken doen?
Als het goed is, is dit bekend bij de administratie van de school. Jij hoeft hier zelf geen melding van te maken, maar lever je boeken in bij de receptie van de school met je naam en je leerlingennummer bij het pakket.